က်ေနာ္ဘေလာ့ထဲမွာ တခ်ဳိ့ link ေတြေဒါင္းလုိမရေတာ့ဘူးဆုိရင္ ေက်းဇူးျပဳျပီး comment ေရးထားေပးခဲ့ပါ...

Need For Speed 3 Hot Pursuit Full Version For Pc

Need For Speed ဂိမ္းေလးကုိ တင္ေပးလုိက္ပါတယ္ က်ေနာ္ရဲ့ ဂိမ္းၾကိဳက္တဲ့
သူငယ္ခ်င္းေတြ အတြက္ ႏူစ္သက္လိမ့္မယ္လုိ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ က်ေနာ္
ကုိယ္တုိင္လဲ ခုတေလာ့ ဂိမ္းေလးေတြေဆာ့ရင္ လက္ရည္ျမင့္တင္ေနပါတယ္

ဘယ္လုိပဲ ေျပာေျပာ က်ေနာ္ရွာေဖြေတြသမွ်ကုိ က်ေနာ္ရဲ့ မွတ္စုျဖစ္တဲ့
ဒီဘေလာ့ မွ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ ေ၀မွ်သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္
ကဲကဲ ေျပာေနရင္ၾကာတာ ေဆာ့ခ်င္တဲ့ သူေတြ ေအာက္မွာ ေဒါင္းယူလုိက္ပါ




          

No comments:

Post a Comment

ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ၊ မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ လုိအပ္လာခဲ့မယ္ဆုိရင္ တခုခုကုိ ေရးသြားလုိက္ပါ......